पंचास्तिकाय संग्रह-सूत्र - गाथा 22 - अर्थ: Difference between revisions
From जैनकोष
(Imported from text file) |
(Imported from text file) |
||
Line 1: | Line 1: | ||
<div class="G_HindiText"> | <div class="G_HindiText"> | ||
<p><span class="AnvayArth">जीवाः</span> जीव, <span class="AnvayArth">पुद्गलकायाः</span> पुद्गलकाय, <span class="AnvayArth">आकाशम्</span> आकाश और <span class="AnvayArth">शेषौअस्तिकायौ</span> शेष दो अस्तिकाय <span class="AnvayArth">अमयाः</span> अकृत हैं, <span class="AnvayArth">अस्तित्वमयाः</span> अस्तित्वमय हैं और <span class="AnvayArth">हि</span></p> | <p><span class="AnvayArth">[जीवाः]</span> जीव, <span class="AnvayArth">[पुद्गलकायाः]</span> पुद्गलकाय, <span class="AnvayArth">[आकाशम्]</span> आकाश और <span class="AnvayArth">[शेषौअस्तिकायौ]</span> शेष दो अस्तिकाय <span class="AnvayArth">[अमयाः]</span> अकृत हैं, <span class="AnvayArth">[अस्तित्वमयाः]</span> अस्तित्वमय हैं और <span class="AnvayArth">[हि]</span></p> | ||
<p>वास्तव में <span class="AnvayArth">लोकस्य कारणभूताः</span> लोक के कारणभूत हैं ।</p> | <p>वास्तव में <span class="AnvayArth">[लोकस्य कारणभूताः]</span> लोक के कारणभूत हैं ।</p> | ||
</div> | </div> |
Revision as of 17:06, 24 August 2021
[जीवाः] जीव, [पुद्गलकायाः] पुद्गलकाय, [आकाशम्] आकाश और [शेषौअस्तिकायौ] शेष दो अस्तिकाय [अमयाः] अकृत हैं, [अस्तित्वमयाः] अस्तित्वमय हैं और [हि]
वास्तव में [लोकस्य कारणभूताः] लोक के कारणभूत हैं ।